Procedure en werkwijze. Een procedure is een reeks van met elkaar samenhangende taken die leiden tot een afgerond resultaat. Op deze pagina beschrijven wij dan ook de stappenplan van de procedure en daarin de werkwijze. Wij werken de behandelplannen uit o

Procedure en werkwijze


Op deze pagina beschrijven wij dan ook de stappenplan van de procedure en daarin de werkwijze. Wij werken de behandelplannen uit op werkdagen tussen 8.00u en 17.00u.

Een procedure is een reeks van met elkaar samenhangende taken die leiden tot een afgerond resultaat. Op deze pagina beschrijven wij dan ook de stappenplan van de procedure en daarin de werkwijze. Wij werken de behandelplannen uit op werkdagen tussen 8.00u en 17.00u. Afhankelijk van de drukte kan er een afwijking zijn dat wij ook in de weekend actief zijn. Wanneer wij deze behandelplan verzenden kan afwijken van deze tijden. Dit heeft alles te maken hoe de dag geplant is cliënteel gezien. Indien gewenst sturen wij een telefonisch bericht wanneer deze behandelplan verzonden is.  


Stap 1

  • Invullen van de intake.
  • Eventueel het invullen van het medisch dossier. Dit is niet verplicht indien er geen onderliggende aandoeningen, allergieën, medicatie gebruik, of speciale diëten worden gevolgd en dergelijken waar wij rekening mee dienen te houden in het behandelplan. Indien hier wel sprake van is, zien wij deze graag ingevuld.

 

Stap 2

  • Indien hier behoefte toe is plannen wij een telefonische kennismakingsgesprek in.
  • Nadat de gegevens aangekomen zijn, gaan wij hier zeer spoedig mee aan de slag om het behandelplan uit te werken. 
  • Wij werken de behandelplannen in de volgorde uit zoals deze in aanvraag binnen komen.
  • Spoed situaties trekken wij altijd voor.

 

Stap 3

  • De behandelplan wordt verzonden per mail in een PDF bestand.
  • Wanneer wij bezig zijn met het uitwerken van de behandelplan kan het gebeuren dat er onderweg vragen ontstaan. Wij zullen dan een sms sturen voor een verzoek om een telefonische afspraak te maken.
  • Bij ontvangst van het behandelplan is een telefonische nabespreking mogelijk indien gewenst.
  • Eventuele vragen tijdens het proces kunnen altijd per mail, berichten, whats app en tijdens spreekuren gesteld worden.

 

Indien er nog vragen zijn neem gerust contact op!

 


Afhankelijk van de drukte kan er een afwijking zijn dat wij ook in de weekend actief zijn. Wanneer wij deze behandelplan verzenden kan afwijken van deze tijden.

Voorwaarden

 

Alle recepten die zijn samengesteld voor de cliënt blijven eigendom van Zorgonderneming Praktijk Divina voor de functie natuurarts binnen deze onderneming.

 

Deze recepten zijn alleen voor persoonlijk gebruik en mogen niet openbaar gemaakt worden. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en- of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze ook. Niets uit deze uitgave mag worden gedeeld met derden door middel van social media, mailing en dergelijken of op welke andere wijze ook.

 

Ondernemers mogen deze recepten niet gebruiken voor eigen onderneming of daarmee een onderneming opzetten. Wanneer wij dit soort zaken constateren heeft dat juridische gevolgen.


Wanneer wij deze behandelplan verzenden kan afwijken van deze tijden. Dit heeft alles te maken hoe de dag geplant is cliënteel gezien. Indien gewenst sturen wij een telefonisch bericht wanneer deze behandelplan verzonden is.  

Meer informatie



Eventueel het invullen van het medisch dossier. Dit is niet verplicht indien er geen onderliggende aandoeningen, allergieën, medicatie gebruik, of speciale diëten worden gevolgd en dergelijken waar wij rekening mee dienen te houden in het behandelplan. In

Reactie plaatsen. E-mail adres wordt niet gepubliceerd. Bericht wordt zichtbaar na goedkeuring van de beheerder.

Eventuele vragen tijdens het proces kunnen altijd per mail, berichten, whats app en tijdens spreekuren gesteld worden.

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.
Wanneer wij bezig zijn met het uitwerken van de behandelplan kan het gebeuren dat er onderweg vragen ontstaan. Wij zullen dan een sms sturen voor een verzoek om een telefonische afspraak te maken.